Informacja o przetwarzaniu danych po 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

 

Drogi Użytkowniku,

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym pragniemy poinformować o tym że przetwarzamy Twoje dane oraz na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi danych osobowych oraz sposobu i celów ich przetwarzania przez Naszą firmę oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez  Ciebie z naszych usług, sklepów  i innych funkcjonalności Naszej firmy, w tym zapisywanych w plikach cookies.

Informujemy, że Nasza firma nie gromadzi, ani nie przetwarza danych wrażliwych.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Agencja Reklamowa Media Design - Paweł Kasza  to znaczy wszystkie podmioty, których właścicielem jest Nasz firma, w której skład wchodzą:

- sklep internetowy www.reklamowy-sklep.pl zwany też  REKLAMOWY SKLEP,

- sklep internetowy www.znaki-bhp.pl oraz www.znak-bhp.pl zwane jako ZNAKI-BHP

- sklep internetowy www.czysta-firma.pl zwany jako CZYSTA FIRMA

- strony internetowe należące do Naszej firmy: www.agencja-krosno.pl

oraz wszelkie podmioty z nami powiązane i od nas zależne, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów, oraz nasi Zaufani partnerzy.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane między innymi aby:

  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi.,
  • realizować zlecenia i zamówienia, które składasz w naszych sklepach
  • pokazywać Ci reklamy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, firmom z branży pozycjnowania, firmom świadczących usługi mailingowe, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny Agencji Reklamowej Media Design jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrażasz zaznaczając przycisk „zgadzam się”, znajdujący się na końcu tekstu.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Agencji Reklamowej Media Design oraz zależnych od niej podmiotów.

Wyrażenie  zgody jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

PK Design

Kategorie
Inne
Jak zamawiać

 

Krok 1. Wybór kategorii oznakowań

 

 

Krok 2. Wybór konkretnego znaku

 

 

Krok 3. Dobieramy typ podłoża, rozmiar znaku, oraz luminację

 

 

Po wyborze rodzaju oznakowania w polu liczba sztuk podajemy wartość na jaka mamy zapotrzebowanie. Następnie dodajemy produkt do koszyka za pomocą szarego guzika z opisem.

 

Krok 4. Koszyk i jego zawartość

 

W wirtualnym koszyku znajduje się również informacja odnośnie wszystkich produktów jakie ona zawiera "Produkty w koszyku (39)" oraz "Wartość zamówienia" netto. Za pomocą X usuwamy produkty z wirtualnego koszyka. Jeżeli zamówienie jest zgodne z wybranymi produktami należy kliknać "Wyślij zamówienie"

 

Krok 5. Podsumowanie zamówienia


Natępnym krokiem jest wybór formy wysyłki oraz formy płatności. Podsumowaniem zamówienia jest informacja z łączną kwotą zamówienia, która należy opłacić poprzez wpłatę na konto lub przy odbiorze towaru.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


1.
Zamówienia są przyjmowane od  klientów poprzez:

  • złożenie zamówienia na stronie sklepu internetowego www.znaki-bhp.pl
  • przesłanie zamówienia poprzez wypełnienie formularza znadującego się w zakladce kontakt
  • kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta , który jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00 pod numerem telefonu 0 535 987 111.

Dane niezbędne do zamówienia to:

  • Nazwa firmy 
  • Imię i Nazwisko
  • Adres (do faktury oraz do wysyłki)
  • NIP
  • Telefon
  • Adres email
  • Symbol produktu + rozmiar + typ podłoża + luminacja

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz 12.00 oraz w sobotę, niedziele i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.

3. Za dzień roboczy uważa się dzień od poniedziałku do piątku wyłączając święta.

4. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.

5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub częściowo realizację złożonego zamówienia, ZNAKI-BHP skontaktuje się z KLIENTEM w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji zamówienia.

6. Klient może dokonać zmiany w zamówieniu, które zostało potwierdzone, anulować je - jedynie telefonicznie, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numerem infolinii 0 535 987 111.

7. Jeżeli wystąpiły jakiekolwiek problemy z dokonaniem zamówienia online w naszym sklepie skontaktuj się z nami : e-mail: biuro@znaki-bhp.pl lub pod nr. tel: 0 535 987 111

Kontakt telefoniczny
Tel. 535 987 111

Poczta elektroniczna
biuro@znaki-bhp.pl
zamowienia@znaki-bhp.pl

Znajdziesz nas w Google+