PK Design

Kategorie
Inne
Jak zamawiać

 

Krok 1. Wybór kategorii oznakowań

 

 

Krok 2. Wybór konkretnego znaku

 

 

Krok 3. Dobieramy typ podłoża, rozmiar znaku, oraz luminację

 

 

Po wyborze rodzaju oznakowania w polu liczba sztuk podajemy wartość na jaka mamy zapotrzebowanie. Następnie dodajemy produkt do koszyka za pomocą szarego guzika z opisem.

 

Krok 4. Koszyk i jego zawartość

 

W wirtualnym koszyku znajduje się również informacja odnośnie wszystkich produktów jakie ona zawiera "Produkty w koszyku (39)" oraz "Wartość zamówienia" netto. Za pomocą X usuwamy produkty z wirtualnego koszyka. Jeżeli zamówienie jest zgodne z wybranymi produktami należy kliknać "Wyślij zamówienie"

 

Krok 5. Podsumowanie zamówienia


Natępnym krokiem jest wybór formy wysyłki oraz formy płatności. Podsumowaniem zamówienia jest informacja z łączną kwotą zamówienia, która należy opłacić poprzez wpłatę na konto lub przy odbiorze towaru.

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


1.
Zamówienia są przyjmowane od  klientów poprzez:

  • złożenie zamówienia na stronie sklepu internetowego www.znaki-bhp.pl
  • przesłanie zamówienia poprzez wypełnienie formularza znadującego się w zakladce kontakt
  • kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta , który jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00 pod numerem telefonu 0 535 987 111.

Dane niezbędne do zamówienia to:

  • Nazwa firmy 
  • Imię i Nazwisko
  • Adres (do faktury oraz do wysyłki)
  • NIP
  • Telefon
  • Adres email
  • Symbol produktu + rozmiar + typ podłoża + luminacja

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz 12.00 oraz w sobotę, niedziele i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.

3. Za dzień roboczy uważa się dzień od poniedziałku do piątku wyłączając święta.

4. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.

5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub częściowo realizację złożonego zamówienia, ZNAKI-BHP skontaktuje się z KLIENTEM w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji zamówienia.

6. Klient może dokonać zmiany w zamówieniu, które zostało potwierdzone, anulować je - jedynie telefonicznie, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numerem infolinii 0 535 987 111.

7. Jeżeli wystąpiły jakiekolwiek problemy z dokonaniem zamówienia online w naszym sklepie skontaktuj się z nami : e-mail: biuro@znaki-bhp.pl lub pod nr. tel: 0 535 987 111

Kontakt telefoniczny
Tel. 535 987 111

Poczta elektroniczna
biuro@znaki-bhp.pl
zamowienia@znaki-bhp.pl

Znajdziesz nas w Google+