Terminy zawiadamiania o wadach fizycznych artykułów żywnościowych
Opis
Instrukcja BHP wady fizyczne artykułów żywnościowych – terminy zawiadamiania
Rozporządzenie z dnia 2 marca 1965 r. w sprawie ustalenia terminów zawiadomienia o wadach fizycznych artykułów żywnościowych wskazuje na prawo do rękojmi konsumentów nabywającym artykuły spożywcze. Instrukcja BHP terminy zawiadamiania o wadach fizycznych artykułów żywnościowych wskazuje na obowiązujące kupujących terminy oraz możliwość skorzystania z prawa do zwrotu zakupionego towaru. Znak BHP określa również terminy, które zależne są od rodzaju zakupionego asortymentu.
Jakie terminy zawiadamiania o wadach fizycznych artykułów żywnościowych obowiązują?
Instrukcja BHP terminy zawiadamiania o wadach fizycznych artykułów żywnościowych wskazuje na konieczność zgłoszenia wady produktu przeznaczonego do spożycia na miejscu w trybie natychmiastowym, produktów mlecznych i odzwierzęcych w ciągu dnia ich wydania a mięsa najpóźniej w następnym dniu po ich zakupie. Tablica BHP uwzględnia obowiązujące przepisy prawne oraz wskazuje na właściwy tryb postępowania.