Informacja o przetwarzaniu danych po 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

 

Drogi Użytkowniku,

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym pragniemy poinformować o tym że przetwarzamy Twoje dane oraz na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

Informacja o Twoich danych

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami dotyczącymi danych osobowych oraz sposobu i celów ich przetwarzania przez Naszą firmę oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez  Ciebie z naszych usług, sklepów  i innych funkcjonalności Naszej firmy, w tym zapisywanych w plikach cookies.

Informujemy, że Nasza firma nie gromadzi, ani nie przetwarza danych wrażliwych.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Agencja Reklamowa Media Design - Paweł Kasza  to znaczy wszystkie podmioty, których właścicielem jest Nasz firma, w której skład wchodzą:

- sklep internetowy www.reklamowy-sklep.pl zwany też  REKLAMOWY SKLEP,

- sklep internetowy www.znaki-bhp.pl oraz www.znak-bhp.pl zwane jako ZNAKI-BHP

- sklep internetowy www.czysta-firma.pl zwany jako CZYSTA FIRMA

- strony internetowe należące do Naszej firmy: www.agencja-krosno.pl

oraz wszelkie podmioty z nami powiązane i od nas zależne, bezpośrednio lub za pośrednictwem innych podmiotów, oraz nasi Zaufani partnerzy.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane między innymi aby:

  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć boty, oszustwa i nadużycia,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi.,
  • realizować zlecenia i zamówienia, które składasz w naszych sklepach
  • pokazywać Ci reklamy, które będą dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,

 

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, firmom z branży pozycjnowania, firmom świadczących usługi mailingowe, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Z kolei podstawą prawną dopasowywania treści usług do Twoich zainteresowań, zapewnienie ich bezpieczeństwa oraz pomiary i ich udoskonalanie, jak również marketing własny Agencji Reklamowej Media Design jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych naszych klientów, w tym profilowanie oraz w celach analitycznych będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyrażasz zaznaczając przycisk „zgadzam się”, znajdujący się na końcu tekstu.

Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz wyrażenie zgody poprzez zaznaczenie pola „zgadzam się”. Pamiętaj, że zawsze możesz wycofać zgodę.

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych, w tym profilowanie oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Agencji Reklamowej Media Design oraz zależnych od niej podmiotów.

Wyrażenie  zgody jest dobrowolne i może zostać w dowolnym momencie wycofane, z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

PK Design

Kategorie
Inne
Regulamin sklepu
§ 1
INFORMACJE OGÓLNE


1. Właścicielem serwisu ze sklepem internetowym www.znaki-bhp.pl jest
Agencja Reklamowa Media Design Paweł Kasza zwanej w dalszej części ZNAKI-BHP.

2. Sklep internetowy dedykowany jest dla firm i osób prowadzących działalność gospodarczą oraz osób prywatnych zainteresowanych zakupami artykułów BHP i Ppoż zwanym w dalszej części KLIENTEM.

3. Produkty w sklepie można umieszczać w koszyku bez rejestracji  - koszyk służy jako tymczasowa przechowalnia produktów.

4. Do realizacji / złożenia zamówienia konieczne jest wypełnienie formularza znajdującego się na stronie sklepu.

5. Wypełnienie formularza jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz 883), która gwarantuje prawo do wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia.

6. Podanie w formularzu rejestrowym adresu e-mail jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na otrzymywanie korespondencji handlowej droga elektroniczną.

7. Na towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego ZNAKI-BHP nie udziela się gwarancji jakości (art.577 kc), chyba ze zostało to wyraźnie podane przy opisie produktu.


§ 2

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


1.
Zamówienia są przyjmowane od  klientów poprzez:

  • złożenie zamówienia na stronie sklepu internetowego www.znaki-bhp.pl
  • przesłanie zamówienia poprzez wypełnienie formularza znadującego się w zakladce kontakt
  • kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta , który jest do Państwa dyspozycji w dni robocze w godzinach od 9:00-17:00 pod numerem telefonu 0 535 987 111.

Dane niezbędne do zamówienia to:

  • Nazwa firmy 
  • Imię i Nazwisko
  • Adres (do faktury oraz do wysyłki)
  • NIP
  • Telefon
  • Adres email
  • Symbol produktu + rozmiar + typ podłoża + luminacja

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w piątek po godz 12.00 oraz w sobotę, niedziele i święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.

3. Za dzień roboczy uważa się dzień od poniedziałku do piątku wyłączając święta.

4. Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.

5. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub częściowo realizację złożonego zamówienia, ZNAKI-BHP skontaktuje się z KLIENTEM w celu ustalenia dalszych szczegółów dotyczących realizacji zamówienia.

6. Klient może dokonać zmiany w zamówieniu, które zostało potwierdzone, anulować je - jedynie telefonicznie, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta pod numerem infolinii 0
535 987 111.

7. Jeżeli wystąpiły jakiekolwiek problemy z dokonaniem zamówienia online w naszym sklepie skontaktuj się z nami : e-mail: biuro@znaki-bhp.pl lub pod nr. tel: 0 535 987 111

§ 3
WYSYŁKA


1. Zamówione produkty w wersji nieelektronicznej dostarczane są do KLIENTA przez firmę kurierską lub Pocztę Polską w zależności od gabarytów wysyłanego towaru.

2. Wysyłka towarów następuje po otrzymaniu środków pieniężnych na konto bankowe ZNAKI-BHP w wysokości 100% zamówienia.

3. Czas realizacji zamówienia liczy się od chwili wpłynięcia środków pieniężnych na konto bankowe i wynosi odpowiednio:

  • od 7 do 14 dni roboczych dla zamówienia instrukcji, tablic bhp, itp. zgodnych z katalogiem wyrobów na stronie www.znaki-bhp.pl
  • od 10 do 21 dni roboczych dla zamówienia tablic bhp, itp. niestandardowych podlegających produkcji.

4. W przypadku nagłego wzrostu zamówień lub innych okoliczności uniemożliwiających szybką realizację zamówienia, czas realizacji zamówienia może sie wydłużyć o kolejne 7 dni roboczych. ZNAKI-BHP nie ponosi odpowiedzialności za straty powstałe z późniejszej realizacji zamówienia. KLIENT będzie poinformowany o takiej sytuacji telefonicznie lub e-mail.

5.  Nie istnieje możliwość wysyłki towaru inną firmą spedycyjną wskazaną przez KLIENTA.

6. Zamówione produkty w wersji elektronicznej wysyłane są do KLIENTA wyłącznie na adres email podany w zamówieniu.

§ 4
PŁATNOŚCI


1. W przypadku przesyłek kurierskich NAZWA FIRMY, faktura VAT wysyłana jest w formie papierowej łącznie z zamówieniem.

2. Płatności należy dokonywać na wskazane na fakturze VAT konto bankowe.

3. Na wyraźne życzenie KLIENT może otrzymać fakturę PRO-FORMA, na podstawie której może dokonać przedpłaty.

4. Koszty transportu pokrywane są:

  • przez Klienta przy jednorazowym zakupie do kwoty 2500 zł netto.
  • przez ZNAKI-BHP - jeżeli wartość jednorazowego wynosi powyżej 2500 zł netto.

5. Wszelkie dodatkowe koszty transportu powstałe z tytułu np. braku odbiorcy w trakcie dostarczenia przesyłki - ponosi KLIENT.

§ 5
ZWROTY

1. Zgodnie z art. 558 § 1 kodeksu cywilnego uprawnienia z tytułu rękojmi są wyłączone w przypadku umów zawieranych pomiędzy Media Shop i przedsiębiorcami, chyba że przy produkcie napisano inaczej. 

2. KONSUMENT może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas gdy towar nie nosi znamion użytkowania i jest w oryginalnym opakowaniu. Towary uszkodzone nie posiadające oryginalnych opakowań nie podlegają reklamacji.

3. Produkty wykonane na zamówienie nie będące na stanach magazywnowych firmy nie podlegają zwrotowi.

4. Klient ponosi wszelki koszty związane z transportem reklamowanego lub zwracanego towaru. Zwrot dotyczy tylko i wyłącznie produktów nie oznakowanych. 

5. Z zamówienia można zrezygnować tylko i wyłącznie do momentu gdy sklep znaki-bhp.pl nie podjął działań związanych z: produkcją oraz zamówieniem produktów pod klienta.

6. W przypadku wykrycia uszkodzenia otrzymanego towaru, KLIENT zobowiązany jest do spisania protokołu szkody w obecności kuriera dostarczającego. Spisanie protokołu szkody powinno nastąpić w dniu odebrania wadliwej przesyłki.  

7. Reklamacje uszkodzonego towaru nie będą rozpatrywane w przypadku gdy KLIENT nie dostarczy kserokopii protokołu szkody.


8. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru na własny koszt lub dostarczenie go osobiście do siedziby firmy. Do zgłoszenia reklamacyjnego wymagane jest dostarczenie przez KLIENTA dowodu zakupu towaru oraz nr zamówienia, oraz opisu zaistniałej szkody.


§ 6
INFORMACJE KOŃCOWE


1. Zdjęcia produktów mogą nieznacznie różnić się od ich rzeczywistego wyglądu.

2. Prezentowane na stronie www.znaki-bhp.pl produkty zostały umieszczone do celów informacyjnych.

3. Oferta prezentowana na stronie www.znaki-bhp.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.

4. W sprawach nie uregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
    Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.znaki-bhp.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

5. Uwaga! Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne zamówienia ze strony Kupującego, jak również za ewentualne błędy i przekłamania kolorystyczne wynikające ze względów technicznych.


Kontakt telefoniczny
Tel. 535 987 111

Poczta elektroniczna
biuro@znaki-bhp.pl
zamowienia@znaki-bhp.pl

Znajdziesz nas w Google+